.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمربندی نیمه کاره معضل ۱۶ ساله فریدونکنار است
سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران، کمربندی فریدونکنار را معضل ۱۶ ساله این شهرستان بیان کرد و گفت: این کمربندی سالها رها شده است.

به گزارش شمال نیوز،ولی الله نانواکناری کمربندی فریدونکنار را از معضلات ۱۶ ساله این شهرستان عنوان کردو گفت:این کمربندی سالها نیمه کاره رها شده بود اما امروز پیمانکاران پروژه  مشغول هستند و امیدواریم با نگاه ویژه معاون عمرانی استاندارو مدیر کل راه و شهرسازی این معضل چند ساله به سرانجام برسد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: بهبود کیفیت راههای مواصلاتی و توسعه کیفی زیرساختهای گردشگری حجم گردشگران را افزایش می دهد  و موجب رونق اقتصادی می شود.

ولی الله نانواکناری  به موقعیت مناسب جغرافیایی سه شهر حوزه انتخابیه خود برای جذب توریست اشاره کردو سرمایه گذاری در این زمینه را امری مثبت خواندو  اظهار داشت : گردش مالی حضور مسافران  در شهرستاهای بهنمیر ،بابلسر و فریدونکنار موجب رونق اقتصادی و بالا رفتن سطح معیشتی مردم  منطقه خواهد شد.

وی به جلسات خود با مسئولان حوزه گردشگری و عمرانی  اشاره کرد و افزود:  متاسفانه نگاه  مسئولان به تعداد سرانه ساکنین منطقه است درحالی که جمعیت شهرستانهای حوزه انتخابیه  درایام  تعطیل سه برابر می شود.

سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران توجه به زیر ساختهای گردشگری و عمرانی را خواستار شد و ادامه داد:  توسعه کیفی زیر ساختهای گردشگری می تواند در جلب نظر مهمانان و گردشگران نقش موثری داشته باشد.

نانواکناری  با تاکید بر اینکه توجه به کیفیت راههای مواصلاتی همچون هراز در حجم ورود گردشگران موثر خواهد بود تصریح کرد:حجم ترافیک در راههای مواصلاتی به گونه ای است که گردشگران زمان زیادی را در راهها می گذرانند در حالی که با برنامه ریزی و بهبود وضعیت این راهها می توان  آن را کاهش داد.  

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس،  از کلنگ زنی فاز دوم جاده اجاکسر به رزکنار  که از سه راه هادی شهر آغاز  می شود خبردادو افزود:  پیمانکار کار خود را در این پروژه آغاز کرد و امیدواریم تا پایان سال زیرساخت های این راه به اتمام برسد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.